OC Šestka prejde rekonštrukciou – pripravuje sa na nové značky a plnú obsadenosť

Na 100 miliónov korún sa vyšplhajú náklady spojené s modernizáciou pražského OC Šestka. Rekonštrukcia, ktoré začali už v predchádzajúcom roku, sa dotknú predovšetkým food courtu a dizajnu obchodných jednotiek. Návštevníci už môžu využívať nový, technologicky vyspelý navigačný a informačný systém, na ktorý nadviažu ďalšie obmeny interiéru centra. Na rad príde aj revitalizácie vonkajšieho opláštenia, vrátane opravy roky uzavretej hlavné nájazdové rampy.

 

Veľké investície súvisia so zmenou vlastníka OC Šestka, ktorým sa stala skupina súkromných slovenských investorov. Cieľom je pripraviť centrum na príchod nových a expanziu existujúcich značiek a vyhovieť zvyšujúcim sa nárokom zákazníkov. Tie sa týkajú kvality a pestrosti ponuky reštaurácií a ďalších food konceptov, rovnako ako kaviarní alebo služieb a voľnočasových aktivít. Návštevníci vyžadujú, aby pobyt v obchodnom centre nebol len v znamení nákupov. Trendom sú zážitky a až zmyslové prežívanie návštev v centrách typu Šestky.

“Medziročne sme zvýšili návštevnosť o 20%. Do ďalších dvoch rokov chceme počet zákazníkov zdvojnásobiť, čomu by nám mala pomôcť aj realizácia obrieho P + R parkovisko v susedstve,” konštatuje Lukáš Rob, centier manager OC Šestka, podľa ktorého pri súčasnom tempe uzatváraní nových nájomných zmlúv bude Šestka ku koncu tohto roka obsadená zo 100%.

Aktuálne sa najväčšia pozornosť vlastníka sústredí k food courtu. Prvú fázu jeho rekonštrukcia zavŕšilo pred Vianocami otvorenie očakávanej reštaurácie KFC. Súbežne vzniká nové zázemie pre indickú reštauráciu Satyam, Sumo Running Sushi alebo koncept talianskej kuchyne Pizza Pasta.

Návštevníci nesporne ocenia tiež novú kaviareň Tretters Café. Tá ponúkne dôstojné zázemie aj pre obchodné stretnutia návštevníkov z Prahy, Kladñanska, Prahy-západ alebo Berounska, pre ktorých je Šestka vďaka susedstve Pražského okruhu a dostatočnú kapacitu parkovanie optimálnym miestom stretávania.

Už v prvom polroku tohto roka prejde zásadným rozšírením a modernizáciou tiež spoločný priestor pre stravovanie. Kapacitne bude zodpovedať rozšírenie plochy pre nájomcu food & beverages na dvojnásobok. Obdobnú pozornosť venuje majiteľ Šestky takisto ponuke služieb. Veľmi pozitívne je vnímané otvorenie vlastnej pobočky Českej pošty alebo papiernictva Familia. Zásadný modernizáciou prešli predajne ScanQuilt, Lacné knihy, cestovná kancelária Blue Style alebo showroom O2, ktorý sa rozšíril na dvojnásobnú plochu a slúži aj ako konzultantskej miesto. Z oblasti technológií v ponuke Šestky pribudol tiež AlzaBox. Rozšírila sa tiež skladba módnych nájomcov. Vďaka záujmu sa dvojnásobne rozrástli predajne špičkového dámskej spodnej bielizne a plaviek Chickie či Klenoty Aurum, najmä zákazníčky potešilo otvorenie fashion store značiek Desigual / Timezone.

Raketový nástup tržieb zaznamenala predajňa s prírodnou kozmetikou a zdravou výživou BIOOO. Dokladá funkčné synergii e-shopu s kamennou predajňou. V oblasti zdravia nezostane osamotená: v prevádzke už je vitamínový bar Fruitisimo a vo finále sú rokovania s operátorom predajne biopotravín a zdravej výživy.

Šport, zdravie a voľnočasové aktivity budú mať v ponuke Šestky stále väčší podiel. Management rieši hneď niekoľko podôb veľkého fitnescentra a ďalších konceptov typu fyzioterapia, rehabilitáciou a pod. “Je pravdepodobné, že pre tieto projekty využijeme tiež strechu nášho centra. Chceme tu tiež vybudovať drive reštauráciu pre vodiča a zázemie pre návštevníkov, ktorí od nás chcú pozorovať lietadla na blízkom Letisku Václava Havla,” uzatvára Peter Fazekaš manažér prenájmov v OC Šestka.

Zdroj a foto: OC Šestka