Obľúbený kolový nápoj Pepsi spúšťa od júna svoju letnú kampaň. Hlavným mottom je „Pepsi pre všetky generácie“. Legendárna značka tým pripomína svoju dlhú históriu, popové ikony s ňou spojené i hodnoty pretrvávajúce po generácie. Na limitovanej edícii plechoviek Pepsi sa predstaví kráľ popu Michael Jackson a speváčka Britney Spears. Nádych minulosti čaká tiež najmladšie generácie aktiváciami v digitálnom prostredí či unikátnym oblečením v retro štýle. V neposlednom rade sa prvky kampane premietnu i do tohtoročného pokračovania roadshow, v ktorej bude verejnosť opäť vyberať kolový nápoj s lepšou chuťou.
„Tohtoročnou kampaňou chceme potešiť nielen fanúšikov, ktorí si ikony populárnej hudby dobre pamätajú. Žiť život naplno v každom okamžiku je spoločnou hodnotou všetkých ľudí bez rozdielu veku, preto veríme, že chytí za srdce i tých najmladších,“ uviedol Michal Šlechta, manažér značky Pepsi SR, ktorý dodáva, že kampaň je i pripomenutím výročia dvadsiatich piatich rokov značky na Slovensku a 125 rokov od doby, čo bol nápoj vyvinutý.
Posolstvo kampane sa doslova odtlačilo na limitovanú edíciu plechoviek i PET fliaš so siluetou oboch umelcov. „Českým zákazníkom ponúkame design s Michaelom Jacksonom a Britney Spears, o ktorých je povedomie medzi domácimi spotrebiteľmi najvyššie,“ doplnil Michal Šlechta. Pepsi v retro balení bude k dispozícii v slovenských obchodoch spolu so štartom kampane od začiatku júna.
Kampaň sa realizuje v ATL i BTL komunikácii. V nadlinke bude kľúčový televízny spot (TV kanály skupiny JOJ), v ktorom vystupujú obe celosvetovo známe osobnosti. Pre mladšie generácie plánuje značka v priebehu leta celý rad aktivít a súťaží v online prostredí na svojom Facebooku a Instagrame. Súčasťou kampane bude i unikátna retro edícia oblečenia. Pepsi tiež plánuje zapojiť vybraných českých a slovenských influencerov.
Kampaň má svoje miesto i v už treťom ročníku populárneho testovania chutí dvoch svetových značiek kolových nápojov v ČR. V tohtoročnom Súboji chuti bude PepsiCo opäť zastúpená ako plechovkou Pepsi v klasickej modrej farbe, tak i vo farbe čiernej, ktorá je bez kalórií. Prvkom odkazujúcim na retro kampaň bude možnosť hlasujúcich prihlásiť sa k svojej vekovej generácii.
Zdroj a foto: Pepsi