Pepsi štartuje kampaň pre všetky generácie

Obľúbený kolový nápoj Pepsi spúšťa od júna svoju letnú kampaň. Hlavným mottom je „Pepsi pre všetky generácie“. Legendárna značka tým pripomína svoju dlhú históriu, popové ikony s ňou spojené i hodnoty pretrvávajúce po generácie. Na limitovanej edícii plechoviek Pepsi sa predstaví kráľ popu Michael Jackson a speváčka Britney Spears. Nádych minulosti čaká tiež najmladšie generácie aktiváciami v digitálnom prostredí či unikátnym oblečením v retro štýle. V neposlednom rade sa prvky kampane premietnu i do tohtoročného pokračovania roadshow, v ktorej bude verejnosť opäť vyberať kolový nápoj s lepšou chuťou.

 

 

„Tohtoročnou kampaňou chceme potešiť nielen fanúšikov, ktorí si ikony populárnej hudby dobre pamätajú. Žiť život naplno v každom okamžiku je spoločnou hodnotou všetkých ľudí bez rozdielu veku, preto veríme, že chytí za srdce i tých najmladších,“ uviedol Michal Šlechta, manažér značky Pepsi SR, ktorý dodáva, že kampaň je i pripomenutím výročia dvadsiatich piatich rokov značky na Slovensku a 125 rokov od doby, čo bol nápoj vyvinutý.

Plechovky v retro designe

Posolstvo kampane sa doslova odtlačilo na limitovanú edíciu plechoviek i PET fliaš so siluetou oboch umelcov. „Českým zákazníkom ponúkame design s Michaelom Jacksonom a Britney Spears, o ktorých je povedomie medzi domácimi spotrebiteľmi najvyššie,“ doplnil Michal Šlechta. Pepsi v retro balení bude k dispozícii v slovenských obchodoch spolu so štartom kampane od začiatku júna.

Pepsi v televízii i digitále

Kampaň sa realizuje v ATL i BTL komunikácii. V nadlinke bude kľúčový televízny spot (TV kanály skupiny JOJ), v ktorom vystupujú obe celosvetovo známe osobnosti. Pre mladšie generácie plánuje značka v priebehu leta celý rad aktivít a súťaží v online prostredí na svojom Facebooku a Instagrame. Súčasťou kampane bude i unikátna retro edícia oblečenia. Pepsi tiež plánuje zapojiť vybraných českých a slovenských influencerov.

Súboj chuti s kvapkou retra

Kampaň má svoje miesto i v už treťom ročníku populárneho testovania chutí dvoch svetových značiek kolových nápojov v ČR. V tohtoročnom Súboji chuti bude PepsiCo opäť zastúpená ako plechovkou Pepsi v klasickej modrej farbe, tak i vo farbe čiernej, ktorá je bez kalórií. Prvkom odkazujúcim na retro kampaň bude možnosť hlasujúcich prihlásiť sa k svojej vekovej generácii.

Zdroj a foto: Pepsi