Móde dominuje športový minimalizmus

Present, Product , , 05.04 2018

Dizajnérsky tím značky 4F, inšpirovaný energiou moderného veľkomesta, prináša novú kolekciu Jar/Leto 2018. Pozostáva z troch základných línií pre mužov, ženy aj unisex. Ide o oblečenie na tréning, na beh, ako aj o celkový športovo ladený štýl.

 

Nová kolekcia nesie znaky retro, či už v podobe károvaných alebo pásikových motívov. K nim pripája aj kovové odtiene v potlačiach a lemoch. Výrazné slovo majú logá, a to aj na tých najmenších detailoch. Tohtoročnej móde dominuje športový minimalizmus.

Mestská výzva

Veľkomesto je spúšťačom rôznych emócií. Vzbudzuje v nás súťaživosť, ktorá poháňa k víťazstvu, snahu o prekonanie vlastných hraníc, ale aj dlhotrvajúce priateľstvá, ktoré môžu vzniknúť aj na športovisku.

Každý deň prináša nové výzvy. Aby sme ich prekonali, potrebujeme energiu. Kde ju vziať? Predsa z vibrujúceho veľkomesta, z jeho architektúry, farieb, ale aj kontrastov.

#Trénuj so 4F

Línia na tréning je inšpirovaná kontaktnými športmi, súťažením a prekonávaním slabostí. Neúprosná statočnosť je vyjadrená cez strihy, nepravidelné tvary, motivačné slogany a grafénovú štruktúru. Červené akcenty, ktoré navodzujú energiu, stoja v protiklade k jednofarebnému pozadiu. Kovový trend, rovnako ako strieborné a zlaté potlače, je viditeľný najmä na lemoch.

#Behaj so 4F

Inšpiráciou pre radu určenú na beh boli futuristické mestské bežecké dráhy. Pre potlače je príznačný pohyb a špirálové prvky. Farebnej škále dominujú tmavomodrá , ružová a zelená.

4f3

#Mesto so 4F

Kolekcia športového štýlu očaruje svojím minimalizmom. Inšpiráciu našla 4F v architektúre a retro športovom oblečení. Jej vyjadrením sú kárované a pásikové látky. Monochromatická farebná paleta so žiarivými červenými akcentmi odkazuje na mestské plochy. Strihy a grafické prvky na potlači evokujú lásku k športu, ktorú zdieľame s priateľmi a vyjadrujeme ju na dráhe.

Kampaň

Vášeň pridáva športovým fanúšikom silu. To je dôvod, prečo si značka 4F vybrala pre svoju kampaň skutočných bojovníkov, ktorí nemajú strach z tvrdej práce, vyčerpania ani potu. Zachytení pri tréningu, vystavujú na obdiv energiu a dynamiku tela.

Kampaň vznikla v mestskej džungli izraelského Tel Avivu. Moderné miesta plné geometrických tvarov, monokultúrne prostredie doplnené o zeleň a jej odtiene. Fotografom kampane bol Paweł Fabjański a hudbu zložil Duit.

OTCF

Je poľská značka vytvorená z vášne pre šport. Špecializuje sa na dizajn, výrobu a predaj športového oblečenia a doplnkov pre športových amatérov aj profesionálnych atlétov. Jej portfólio zahŕňa značky ako 4F a Outhorn, ako aj multiznačkové obchody 4Faces. Idea v pozadí je skombinovať znalosti a technológie efektívne v športe s módou a štýlom. Vášeň a angažovanosť zamestnancov OTCF umožňuje spoločnosti vytvárať a predávať produkty, ktoré si obliekajú aj členovia olympijských tímov,  iní športoví profesionáli, ako aj amatéri a všetci tí, čo sa radi hýbu. Stratégiou OTCF je neustály rast. I preto spoločnosť konštantne vylepšuje svoju ponuku, zapája sa do nových projektov a vstupuje na nové trhy. Viac informácií nájdete na www.otcf.pl.

Obchody 4F sú na Slovensku otvorené v Nitre (OC Centro), Žiline (Mirage),  Poprade (Forum) a Košice (Atrium Optima). V Českej republike je značka zastúpená v Prahe (Centrum Černý most), Hradci Králové (Aupark) a Ostrave (Forum Nová Karolína). Kolekcia jar/leto 2018 je dostupná vo všetkých obchodoch.

Zdroj a foto: OTCF