Chipsy ako občerstvenie na oslave, doplnok pri sledovaní televízie či pri stretnutí s priateľmi. Slováci sú skrátka milovníci chipsov a potvrdzujú to aj výsledky prieskumu realizovaného spoločnosťou MAX SPORT pri príležitosti Svetového dňa chipsov, ktorý pripadá na 14.marca. Vyplynulo z neho, že chipsy sú najbežnejšou pochutinou, na ktorej si Slováci pochutnajú, aspoň občas ich konzumuje takmer 81% z nás. Takmer 65% si ich dá viackrát za mesiac, viac ako štvrtina dokonca niekoľkokrát týždenne. Respondenti na Slovensku odpovedali na otázky súvisiace s konzumáciou slaných snackov a trend je jasný – Slováci preferujú zdravšie druhy slaných dobrôt. A MAX SPORT pre nich našiel riešenie pre zhrešenie, nové Protein Chips.
Ako ukazuje prieskum, ľudia radi “zhrešia” menej zdravými potravinami, pričom chipsy hrajú zároveň veľmi dôležitú spoločenskú úlohu, pretože si ich ľudia najčastejšie vychutnávajú na oslavách alebo v spoločnosti rodiny či priateľov. Konzumáciou menej zdravých potravín je však často sprevádzaná výčitkami a pocitom viny, preto sa zákazníci čoraz častejšie obracajú k alternatívnym variantom, ktoré obsahujú menej tukov, soli alebo sú pripravované iným spôsobom. Celých 98% respondentov je ochotných pri zachovaní chuti a ceny vymeniť klasické chipsy za tie zdravšie!
MAXSPORT preto prichádza s novinkou v podobe proteínových chipsov Protein Chips, ktoré sa vyznačujú veľmi intenzívnou chuťou, majú vysoký obsah proteínu, vlákniny a bielkovín, nenájdete v nich lepok, sóju ani palmový tuk a sú dokonca vegánske. Vďaka dlhšiemu pečeniu majú nižší obsah tuku. Proteínové chipsy budú v predaji v troch príchutiach – Summer grill party, Sweet chilli a Aegean sea salt.
MAX SPORT Protein Chips hneď od začiatku bodujú na medzinárodných podujatiach. Na výstave Gulfood v Dubaji, ktorá sa konala od 17. do 21. februára, sa dostali dokonca medzi finalistov súťaže v inováciách! Ide už o druhý úspech MAX SPORT na tejto súťaži, čo potvrdzuje mimoriadne vysokú inovačnú aktivitu spoločnosti a predznamenáva plány pokračovať v budovaní ďalších kategórií v tomto roku.
Peter Kulich, jeden z majiteľov firmy MAX SPORT, k novému produktu dodáva: “Vstúpili sme na trh slaných snackov, aby sme priniesli spotrebiteľom zdravšiu alternatívu a rozšírili ponuku slaných pochutín prostredníctvom inovatívneho produktu. Úspech proteínových chipsov na svetovej potravinárskej výstave v Dubaji nás povzbudil a verím, že aj slovenskí zákazníci po nich siahnu vždy, keď dostanú chuť na slané. ”
Cieľom internetového výskumu bolo zistiť stravovacie návyky v oblasti chipsov a ich zdravších alternatív. Dotazník bol cielený prostredníctvom sociálnej siete Facebook na respondentov vo veku 18 až 64 rokov bývajúci v mestách a ich okolí. Bol realizovaný v období od 15. do 19. 2. 2018. Celkovo sa ho zúčastnilo 1 101 respondentov.
Zdroj a foto: MAX SPORT