ProduktRoku 2017: Medzi TOP produkty patril aj projektor nočnej oblohy

Medzi najobľúbenejšie produkty vlaňajška v slovenských e-shopoch patrili aj projektor nočnej oblohy či hoverboardy. Najobľúbenejšou interaktívnou hračkou vlaňajška bol hovoriaci psík od Fisher Price, aj medzi bábikami bola najpopulárnejšia interaktívna bábika Baby born od Zapf Creation. „Slováci nakupujú online intenzívne aj rozličné stavebnice. Ich úspech je tak veľký, že jednotlivé značky majú vlastné kategórie, ako sú Lego či Merkur. Medzi kartovými hrami zabodoval Albi Bang!, v kategórii stolových hier vedie Scrabble Original,“ uvádza obsahová manažérka portálu Heureka Alexandra Čermáková.

 

Najnovšie si robíme kvalitnú kávu aj doma

Slováci si potrpia aj na kvalitnú kávu – a často si ju pripravujú v pohodlí domova. Do svojej kuchyne si Slováci v e-shopoch vlani zabezpečovali kvalitné kávovary, dve prvé priečky obsadili stroje značky DeLonghi a na tretej priečke skončil Krups. Najobľúbenejšou kávou Slovákov bola vlani Lavazza Qualita Oro.

Slováci si čoraz častejšie zadovážia online aj vybavenie do kuchyne, a to už nielen veľkú bielu techniku – napríklad najobľúbenejším hotdogovačom je ten od značky Sencor, rovnaká značka si drží popredné priečky aj medzi kuchynskými váhami, varičmi vajec, klasickými varičmi a ryžovarmi, populárny palacinkovač je zase od značky Russell Hobbs. Najobľúbenejší kuchynský robot je od značky ETA, vo svojej kategórii zase drží prvenstvo aj Delimano Nutribullet. Guzzanti vedie medzi produktami na výrobu ľadu a zmrzliny.

Rastie však aj popularita kúpy potravín on-line. Naj čajom vlaňajška na internete je Biogena MAXI Majestic Tea, najpopulárnejšou liehovinou zase Diplomatico Reserva Exclusiva 12y.

Slováci stále siahajú po rovnakých parfumoch

V otázke voľby parfumov zostávajú Slováci verní svojim obľúbeným vôňam – už druhý rok sú v TOP 3 produktov rovnaké značky. Za rok 2017 bola jednotkou pánska vôňa Paco Rabanne 1 Million. Za ňou nasledovali Chloé Chloé a Hugo Boss No. 6 Bottled.

Celkovo sa vo veľkom rozmohlo aj nakupovanie rozličných druhov overenej kozmetiky. „Tieto produkty si Slováci vyskúšajú a následne ich kupujú opakovane, jednoducho a rýchlo na dve kliknutia z e-shopov. Veľkým hitom bol napríklad prípravok na bielenie zubov s uhlím,“ dodáva Čermáková.

ProduktRoku pozná víťazov v 300 kategóriách

Rebríček TOP produktov za predchádzajúci rok zostavuje nákupný radca Heureka v 30 hlavných a 271 vedľajších kategóriách. Všetky najpopulárnejšie výrobky v jednotlivých kategóriách podľa záujmu spotrebiteľov si môžete pozrieť na www.produktroku.sk.

Zdroj a foto:Heureka