Staropramen prichádza na Slovensko s novým gastronomickým konceptom Naše hospoda

Spoločnosť Pivovary Staropramen, zakladateľ a vlastník gastronomického konceptu s názvom Naše hospoda, spúšťa tento úspešný projekt už aj na Slovensku. Prvotne odštartoval pred dvomi rokmi v Čechách a teraz prichádza aj na náš trh. Cieľom je zvýšiť kvalitu slovenského pohostinstva v prostredí tradičných krčiem. Takto zmenený podnik ponúka svojim návštevníkom jednotný a štýlový interiér, predovšetkým však kvalitné pivo a gastronómiu.

 

Značka Staropramen sa venuje zlepšovaniu pivnej a gastronomickej kultúry už niekoľko rokov a to najmä u našich českých susedov. S rovnakým cieľom prichádza aj na slovenský trh a prostredníctvom projektu Naše hospoda sa zameria na premeny tradičných krčiem na moderné pohostinstvá. „Vďaka skúsenosti s konceptom Potrefená husa máme silné know-how, ktoré pri príprave siete podnikov Naše hospoda plne využívame. Podľa prvých ohlasov to vyzerá, že typicky „česká hospoda“ môže dobre fungovať aj tu na Slovensku,“ uviedol Jan Trochta, manažér značkových reštaurácií spoločnosti Pivovary Staropramen.

Jednotný interiér, výborné pivo a stabilne vysoká úroveň služieb

Nedávno začal Staropramen aj na slovenskom trhu oslovovať majiteľov a prevádzkovateľov vybraných krčiem, aby im ponúkol spoluprácu v rámci konceptu Naše hospoda. Zapojenie do projektu znamená, že vybraný podnik prejde kompletnou premenou, vďaka ktorej získa moderný a jednotný interiér vrátane vybavenia v podobe nového nábytku a výčapu s nerezovým obložením. Jednotná bude aj uniforma personálu či grafická podoba jedálnych lístkov. Zapojené prevádzky budú propagované aj na internetových stránkach Staropramenu.

Úplne prvou premenou len pred časom prešiel aj bratislavský podnik Machnáč, ktorý sa aktuálne pýši nielen novým názvom Naše hospoda Machnáč, ale aj celkovo zrekonštruovaným a zmodernizovaným interiérom, kvalitným pivom z portfólia Staropramen a skvelou gastronómiou. Hostia si tak odteraz môžu vychutnať posedenie v príjemnom prostredí, a to nielen v spoločnosti svojich priateľov, ale aj správne vychladeného piva. Na výber majú Staropramen Svetlý, Staropramen Nefiltrovaný, Granát a Staropramen Ležák. Tento nový koncept spĺňa nároky návštevníka, ktorý vyhľadáva prijateľný pomer kvality a ceny, zároveň má určité nároky na vzhľad interiéru. V nasledujúcom období sú pripravené premeny aj ďalších podnikov v rámci Bratislavy a rovnako aj v iných častiach Slovenska.

Zdroj a foto: Staropramen