Becherovka v novej kampani spája chuť byliniek a mäsa

Nová kampaň Becherovky je mimoriadne chutná. Spolupracuje totiž so známou foodblogerskou dvojicou Coolinári, ktorí pre Becherovku vytvorili sériu receptov.

Becherovka vo svojej novej kampani s headlinom „Dnes piJeme s chuťou“ pokračuje v koncepte omladzovania značky, v ktorej spája tradičné s moderným.  Opäť teda hľadala ľudí plných vášne a nadšenia, ktorí dokážu vytvoriť neobyčajné veci, tak ako samotný Jan Becher, ktorý vďaka tomu, že sa neváhal naplno oddať svojmu snu stál pri zrode dnes už ikonickej fľaše Becherovky. Vášeň pre poctivé jedlo pripravované s láskou – to je typické pre foodblogerskú dvojicu Coolinári. Teraz bude toto nadšenie zdieľať aj so všetkými milovníkmi Becherovky.

Becherovka sa tentoraz vracia k svojmu pôvodnému poslaniu – pred rokmi totiž vznikla ako žalúdočné kvapky. Jej prirodzenú vlastnosť aperitívu a digestívu ľudia poznajú už roky, a preto je už klasicky súčasťou rodinných osláv a stretnutí, kde nechýba množstvo chutného jedla. Vďaka moderným receptom známych foodblogerov sa spojenie Becherovky a dobrého jedla stáva opäť mimoriadne aktuálnym.

„Ľudia dnes radi experimentujú a nechajú sa inšpirovať novými receptmi, zároveň sa však radi vracajú k poctivému domácemu jedlu. Becherovka už roky dokáže podčiarknuť chuť každého dobrého jedla a vďaka svojej jemnej bylinkovej chuti sa výborne hodí aj ťažším pokrmom, po ktorých v tomto jesennom a zimnom období siahame o niečo častejšie. Coolinári si pre nás pripravili sériu lahodných mäsových receptov, ktoré sa oplatí vychutnať si spolu s Becherovkou,“ predstavuje nový koncept brand manažérka Becherovky, Zuzana Benková.

Prebiehajúcu online kampaň môžete sledovať na facebookovej stránke Becherovky, kde sa fanúšikovia môžu tešiť na množstvo zaujímavých receptov, rád a tipov na prípravu poctivých domácich receptov s použitím kvalitného mäsa. Tie si pripravila dvojica Miška a Kamil, ktorí už niekoľko rokov tvoria obľúbený blog Coolinári. „Pri vymýšľaní nových receptov sa nechávame inšpirovať chuťami a vôňami, ktoré nás obklopujú. Tentoraz boli našou inšpiráciou bylinky, ktoré Becherovka obsahuje, a ktoré dokážu mäsu dodať skvelú chuť. A kalíšok bylinného likéra Becherovka po jedle je chutnou bodkou na záver,“ hovorí duo Coolinári, ktoré sa netají svojou láskou k dobrému jedlu.

Kampaň s názvom Becher´s Lokal Bistro prepája on-line s off-linom. Pochádza z dielne agentúry Triad Advertising a pobeží až do konca roka. Vďaka PR podpore, ktorú zabezpečuje agentúra MCC PRofessionals, sa recepty od Coolinárov objavia v printových aj on-linových médiách.

Zdroj: Pernod Ricard