Nakupujte v predajniach 21. storočia

Spoločnosť Kaufland prináša ďalší dôkaz o tom, že je flexibilným, moderným a dynamicky sa rozvíjajúcim obchodným reťazcom. Opäť inovuje svoje predajne, a to zavedením digital signage, ktorý slúži na prezentovanie aktuálnych akciových ponúk a kampaní spoločností prostredníctvom obrazoviek na predajniach. Ako prvá sa s digital signage môže pochváliť bratislavská predajňa v mestskej časti Nové mesto, ďalších 7 predajní Kaufland ju bude nasledovať.

 

 

„S takýmto digitálnym systémom sa už zákazníci mohli stretnúť v nákupných strediskách, na staniciach, hoteloch, či na letiskách, ale pre maloobchod je jedinečný. Obrazovky umiestnené na predajniach nám umožnia flexibilnejšiu komunikáciu so zákazníkmi a upriamenie ich pozornosti na vybrané informácie ako akciové produkty či projekty spoločnosti,“ vysvetlila Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland.

Kaufland prešiel v poslednom období výraznými zmenami – zavedením samoobslužných pokladní a elektronických cenoviek na oddelení ovocia a zeleniny na predajniach, či zavedením mobilnej aplikácie, v ktorej okrem aktuálnej ponuky nájdu zákazníci aj recepty, či možnosť vytvorenia si nákupného zoznamu online. „Chceme, aby  u nás zákazníci zažili bezproblémový nákup v príjemnom a modernom prostredí,“ dodala L. Langová. S obrazovkami nielen vo vonkajších priestoroch predajne, ale aj na viacerých oddeleniach, ako sú pulty, drogéria či pri pokladniach, Kaufland posúva komunikáciu so svojimi zákazníkmi na novú úroveň.

Zdroj a foto: Kaufland