Lay’s “vykopli” futbalovú kampaň s legendou futbalu Messim

Značka zemiakových čipsov Lay‘s spustila unikátnu kampaň pri príležitosti prebiehajúcej vyradzujúcej časti Ligy majstrov UEFA, ktorej je zároveň i partnerom. Kampaň bude viditeľná v online i offline prostredí, a to najmä na pultoch obchodoch, kde budú mať Lay´s limitované futbalové obaly.

 

 

„Kampaňou chceme osloviť čo najširšiu skupinu ľudí, predovšetkým však fanúšikov futbalu. Už minulý rok sme zaznamenali pozitívne ohlasy na špeciálne balenia našich „úsmevných“ čipsov. Preto sme sa tento rok rozhodli posunúť dizajn našich balení na úplne nový futbalový level,“ uviedla Hana Plešmídová, brand manažérka značky Lay´s.

Lay´s si vybralo z celého sveta šesť futbalových „superfanúšikov“, ktorých emócie zažívajúce počas sledovania futbalu zobrazuje na svojich nových limitovaných obaloch. Špeciálny dizajn obalu, siedmy, je venovaný futbalovej hviezde klubu FC Barcelona – Lionelovi Messimu.

V rámci dvoch TV spotov bude predstavených všetkých šesť zástupcov fanúšikovských skupín – v jednom „srdciarka“, „dojatý fúzač“ a „búrlivák“ a v tom druhom „neúprosná kráska“, „kapitán“ a „zbormajstrer“. TV spoty budú viditeľné na televíznych kanáloch Joj, Plus a Wau. V rámci sociálnych sietí je značka aktívna na svojom lokálnom facebookovom profile a Instagrame. Na týchto kanáloch prebieha i súťaž #fandislays, do ktorej sa môžu spotrebitelia v troch kolách zapojiť zdieľaním fotografií s futbalovou edíciou čipsov Lay´s.

V spolupráci so značkou Pepsi podporili Lay´s futbalovú kampaň i vystavením trofeje Ligy majstrov UEFA v bratislavskom obchodnom centre Aupark, ktoré sa uskutočnilo v dňoch 19.-20.4. Okrem možnosti vyfotiť sa s trofejou, bol pre návštevníkov pripravený bohatý sprievodný program, ktorým sprevádzal moderátor Slavomír Jurko, plný zaujímavých futbalových hostí na čele s českým futbalistom Vladimírom Šmicerom.

Zdroj a foto: Lay´s / PepsiCo