Spoločnosť Coca-Cola uvádza prémiovú značku ľadových čajov FUZETEA aj na európske trhy. Globálne úspešný rad nápojov predstavuje nápadité spojenie čajového extraktu z trvalo udržateľnej produkcie, ovocných štiav a byliniek či aromatických kvetov. V akejkoľvek variácii osvieži zmysly a zároveň prináša pocit uvoľnenia.
Čaje FUZETEA si obľúbili už v 52 krajinách sveta. Od januára prichádzajú aj na slovenský trh, a to s príchuťami namiešanými podľa gusta európskych spotrebiteľov vo výskumnom centre spoločnosti Coca-Cola v Bruseli. V našich obchodoch nájdete rafinované kombinácie ako zelený ľadový čaj s príchuťou manga a harmančeka, čierny ľadový čaj s príchuťou citrónu a citrónovej trávy, čierny ľadový čaj s príchuťou broskyne a ibišteka vrátane nízkokalorických variantov.
„Chute spotrebiteľov sa menia, želajú si širší výber nápojov,” hovorí Michal Blaško, marketingový riaditeľ spoločnosti Coca-Cola Česká republika a Slovensko. „Uvedenie FUZETEA na slovenský ako aj európsky trh prináša rad nových a prekvapivých chuťových kombinácií. Ľadové čaje sú dôležitým a rýchlo rastúcim segmentom. Naša spoločnosť je na čele trendu nápojov jedinečných chutí, ktoré spotrebitelia vyhľadávajú.”
Uvedenie značky FUZETEA sprevádza nápaditá marketingová kampaň založená na spoločnej skúsenosti spotrebiteľov na celom svete – spojenie starostlivo vybraných ingrediencií totiž osvieži zmysly a prináša pocit uvoľnenia. V televíznom spote určenom pre celú Európu sa okrem iného objavuje aj známy pohľad na meander Vltavy. Čaje sa budú vyrábať aj v českom závode Coca-Cola HBC v Prahe. Päť rôznych príchutí bude určených pre šesť krajín (Česko, Slovensko, Poľsko, Maďarsko, Rakúsko a Švajčiarsko). V priebehu leta však nápoje z ČR zamieria do viac ako 20 rôznych krajín.
Značka FUZETEA bola uvedená na trh v roku 2012 a dnes je jednou z najrýchlejšie rastúcich značiek v portfóliu spoločnosti Coca-Cola, ktorá generuje obrat v rovine miliárd dolárov. Nízkokalorické ľadové čaje sú totiž sladené cukrom, fruktózou a extraktom zo stévie. Odrážajú tak stúpajúci dopyt spotrebiteľov po výrobkoch so zníženou kalorickou hodnotou bez kompromisov v obľúbenej chuti.
Čajové extrakty, ktoré sú základom nápojov, pochádzajú výlučne z trvalo udržateľného poľnohospodárstva. Rad FUZETEA tak prispieva k cieľu, ktorý si spoločnosť Coca-Cola vytýčila dosiahnuť do roku 2020, a to celosvetovo čerpať všetky kľúčové ingrediencie z trvalo udržateľných zdrojov. Všetky plantáže, dodávajúce čajové lístky pre tieto nápoje, sú držiteľmi certifikátov udelených tretími stranami a spĺňajú aspoň jeden z piatich nezávislých a medzinárodne uznávaných štandardov.
Nápoje sú u nás dostupné v plastovej fľaši s objemom 500 ml a 1,5 l a v sklenenej fľaši s objemom 250 ml u hlavných maloobchodných predajcov od začiatku januára tohto roku. Ich nízkokalorická verzia obsahuje približne 4 gramy cukru na 100 ml spolu so steviol-glykozidmi, bezkalorickým sladidlom prírodného pôvodu extrahovaným z listov stévie. Čaje sa vyznačujú nízkou energetickou hodnotou do 20 kcal na 100 ml.
Na slovenskom trhu sa čaje FUZETEA budú predávať v týchto príchutiach:
Zelený ľadový čaj s príchuťou manga a harmančeka
Čierny ľadový čaj s príchuťou broskyne a ibišteka
Čierny ľadový čaj s príchuťou citrónu a citrónovej trávy
Zelený ľadový čaj s príchuťou jahody a aloe vera
Zelený ľadový čaj s príchuťou citrusov
Zelený ľadový čaj s príchuťou limetky a mäty
Zelený ľadový čaj ZERO s príchuťou citrónu
Zelený ľadový čaj ZERO s príchuťou marakuje
Čierny ľadový čaj ZERO s príchuťou broskyne
Zdroj a foto: Coca-Cola