Ararat Otborny v netradičnom spojení podčiarkuje chuť ovocia

Arménske brandy Ararat je známe svojou arómou a chuťou, kde sa prelínajú rôzne tóny orieškov, sušeného ovocia či drevín. Práve spojenie so sušeným ovocím bude teraz ešte výraznejšie: sedemročné brandy Ararat Otborny si môžete najnovšie vychutnať v kombinácii so sušeným ovocím. A je to kombinácia taká prirodzená, ako sú samotné výrobky od NATURIQ, ktoré s Araratom pri tejto jedinečnej limitovanej akcii budú spolupracovať.

 

História sedemročného brandy Ararat Otborny sa začala písať už v roku 1902, kedy túto jedinečnú zmes vytvoril master blender Mkrtich Musinyants. To mu prinieslo slávu nielen v jeho rodnom Arménsku a vďaka tomu bol nápoj zaradený medzi brandy nachádzajúce sa v historickom dome koňaku. Dokonca sa ním zásoboval sa aj súd Jeho cisárskej výsosti.

A v rovnakom zložení si ho môžete vychutnať aj po vyše sto rokoch.  Sedemročný Ararat Otborny má výraznú dochuť s náznakmi karamelu a horkých mandlí spojenú s čerstvou arómou pomarančovej kôry. Teraz však prichádza s limitovanou novinkou, ktorá dokáže jeho chuť ešte viac podčiarknuť. Vo vybraných podnikoch totiž k sedemročnému Araratu Otborny dostanete aj špeciálne brandované sušené ovocie od slovenskej spoločnosti NATURIQ. Chuť sušeného ovocia pochádzajúceho z kvalitných zdrojov a vyrobeného trvalo udržateľných spôsobom zvýrazní ovocný základ sedemročného Araratu Otborny.

Značka tak nadviazala na minuloročnú limitovanú edíciu v spojení so slovenskými čokoládami LYRA. Z tohtoročnej spolupráce sa teší brand manažér značky Ararat Matúš Kollár:

„Sme veľmi radi, že aj tento rok máme tú česť spolupracovať s výnimočnou slovenskou značkou prinášajúcou na náš trh poctivé produkty vyrobené len z tých najkvalitnejších surovín, ktorá má navyše za sebou svoj vlastný príbeh. Ararat si, rovnako ako náš nový partner NATURIQ, dáva záležať na každom jednom zo svojich výrobkov a svojim zákazníkom chce prinášať len to najlepšie, čo je skvelým základom pre našu spoluprácu.“

Marcel Stieranka zo spoločnosti NATURIQ dodáva: „Značka NATURIQ je spojením prírody, rozumu a inovácie prinášajúcej potešenie z toho, čo je dobré. Naše bio produkty sú z overených zdrojov, pochádzajúce z ekologického poľnohospodárstva, pestované bez použitia chemických postrekov, bez genetických modifikácií, bez antibiotík, konzervantov a umelých farbív a sú založené na minimálnom priemyselnom spracovaní a prvotriednej kvalite. Vďaka našej spolupráci môžu teraz ľudia, ktorí obľubujú kvalitné brandy so svojou dlhoročnou tradíciou, vyskúšať netradičné spojenie so sušeným ovocím, ktoré sa, dúfame, stane na svojom poli takou legendou, akou je Ararat.“

Spojenie chutí Araratu so sušeným ovocím NATURIQ či čokoládou LYRA si viete vyskúšať teraz výhodnejšie vďaka novembrovej ponuke METRO – pri kúpe akejkoľvek kombinácie troch fliaš sedemročného Ararat Otbornydesaťročného Ararat Akhtamar získate sušené ovocie NATURIQ, čokoládu LYRAsedemročný Ararat Otborny navyše.

Zdroj a foto: Pernod Ricard