Figaro v jesennej kampani inšpiruje k spoločne stráveným rodinným chvíľam

Tradičná značka čokolád a bonboniér Figaro pripravuje pre slovenských zákazníkov jesennú kampaň. Jej hlavnou linkou je apel na spoločne strávené chvíle v rodinnom kruhu. Nosnou časťou kampane je spotrebiteľská súťaž, ktorá prebieha v mesiaci september. V týždennom žrebovaní môžu zákazníci vyhrať až 750 ks špeciálnych Figaro stolových hier. Hlavnou výhrou je rodinný automobil Hyundai i30 combi. Do súťaže sa môže zapojiť každý, kto nakúpi produkty Figaro od Mondelēz v minimálnej hodnote 2 eur a zaregistruje svoju účtenku cez web www.figaro.sk alebo cez SMS na čísle 7409.

 

„Figaro je predovšetkým rodinná značka čokoládových pochúťok,“ hovorí Kristína Mikulová, manažérka značky Figaro. „Preto v našej kampani chceme podporiť spoločné rodinné zážitky. Také, aké mali rodičia dnešných detí v časoch bez smartfónov a internetu. Jesenná kampaň má inšpirovať k tráveniu spoločných chvíľ, či už pri hraní Figaro stolovej hry, ale tiež pri objavovaní krás Slovenska.“

Limitovaná edícia Figaro stolovej hry vznikla v spolupráci so známym výrobcom stolových hier, firmou Dino Toys. Hra podrobne predstaví najkrajšie miesta na Slovensku. Okrem dobre známych miest ako Bojnický zámok, Vysoké Tatry či Kremnica spoznajú hráči i divoké Poloniny, majestátne Topoľčianky, ale tiež všetky slovenské zoologické záhrady. Mechanika tejto rodinnej hry pre celú rodinu je analogická s populárnymi Putovaniami po hradoch a zámkoch. Pri hre sa tak rodičia a deti nielen zabavia, ale získajú tiež inšpiráciu na jesenné rodinné výlety.

21905402_10155734795069458_1550672650_n
Foto: Mondelez Slovakia s.r.o.

PR časť kampane realizuje agentúra PR.Konektor. Mediálne bude podporená na Facebooku a v outdoore, kde sa objaví predovšetkým v presvetlených CityLight vitrínach v blízkosti obchodov. Aktiváciu v in-store podporí špeciálne viditeľne označené vystavenie.

Zdroj a foto: Mondelez Slovakia s.r.o.