Mastercard vybral šesť nových start-upov pre program Start Path

Spoločnosť Mastercard oznámila mená šiestich nových účastníkov svojho programu podpory start-upov Start Path na leto 2017. Táto nová vlna start-upov sa zameriava na platobné inovácie postavené na využití technológie malých bluetooth vysielačov, bezkontaktných riešení a umelej inteligencie. Mastercard súčasne otvoril prihlášky pre ďalšie kolo programu, kam je možné start-upové projekty hlásiť do 1. augusta.

 

Účastníci sa usilujú o preklenutie rozdielov medzi nákupom v kamennom obchode a na internete, a to najrôznejšími možnými spôsobmi. Hneď niekoľko start-upov sa zaoberá využitím dát o pohybe zákazníkov vo vnútri predajne a o ich nákupných návykoch na vytvorenie nákupného zážitku na mieru. Ďalšie pomáhajú obchodníkom prijímať platby prostredníctvom SMS brán a platobných platforiem pre veľké výdaje, ktoré tradične nebolo možné hradiť pomocou platobnej karty.

„Obchod sa bude stále viac zbližovať s online svetom, a spoločne s tým budú fintech spoločnosti zohrávať stále zásadnejšiu rolu pri uspokojovaní zákazníkov tužiacich po smart pohodlných riešeniach. Start-upovým spoločnostiam, ktoré túto oblasť úplne pretvárajú, poskytujeme potrebné nástroje, usmernenia aj kontakty, ktoré potrebujú na to, aby svoje činnosti rozvíjali rýchlejšie, než keby na to mali byť celkom samy,“ hovorí Amy Neale, viceprezidentka spoločnosti Mastercard, zodpovedná za program Start Path.

Medzi účastníkmi poslednej vlny programu Start Path sú:

  • CardUp – poskytuje správu mesačných platieb za významné položky, ako je nájom alebo poistné, prostredníctvom kreditnej karty, pričom má prístup k zostatku a umožňuje získavať rôzne bonusy.
  • Ftcash – drobným obchodníkom a podnikateľom umožňuje dosiahnuť na obchodné úvery bez zaistenia a prijímať platby od zákazníkov prostredníctvom mobilnej aplikácie a SMS správ.
  • Platforma ModoPayments – umožňuje nové spôsoby úhrady platieb, vrátane využitia vernostných bodov k nákupu tovaru každodennej spotreby priamo v predajni.
  • Movvo – sprostredkováva podrobné informácie o pohybe zákazníkov po predajni a o vzorcoch ich nákupného správania.
  • ToneTag – umožňuje bezkontaktné platby ľubovoľným zariadeniam s využitím zvukových vĺn alebo technológie NFC.
  • RecommenderX – vyvíja vysoko pokročilé nástroje analýzy dát a na ich základe je možné vytvárať odporúčanie na mieru.

Zdroj a foto: Mastercard