Narodení v znamení Whirlpool

V piatok 12. mája to bude presne 25 rokov, čo spoločnosť Whirlpool vstúpila do československého výrobného podniku Tatramat v Poprade. Legendárne „tatramatky“, ktoré tisíckam domácností v krajinách bývalého socialistického bloku radikálne zmenili život, sa tak postupne premenili na moderné „whirlpoolky“. Pri tejto príležitosti spoločnosť štartuje celoročnú narodeninovú kampaň, ktorá bude súčasne prebiehať na slovenskom aj českom trhu. V jej úvodnej fáze, v prostredí sociálnej siete Facebook, hľadá mladých Slovákov narodených v máji 1992, ktorým venuje 25 práčok.

 

„Je to už 25 rokov, kedy sa legendárny, vtedy ešte československý, Tatramat zmenil na moderný Whirlpool. Sme príklad jednej z mála spoločností, ktorá aj po revolúcii a rozdelení republík zachovala pôvodnú výrobu v regióne a neustále ju úspešne rozvýja,“ hovorí Jakub Kadlec, marketingový riaditeľ spoločnosti Whirlpool pre Českú republiku a Slovensko. „Práčky z popradského závodu sú exportované do celého sveta, 1 200 zamestnancov fabriky ich vyrobí cez dva mililóny ročne. Aj preto je jedným z hlavných cieľov našej narodeninovej kampane upriamiť pozornosť na naše jubileum a prostredníctvom rôznych komunikačných aktivít posilniť imidž značky Whirlpool, ako dlhoročného domáceho výrobcu kvalitných práčok,“ dodáva.

Začiatok kampane je načasovaný na týždeň, v ktorom spoločnosť oslavuje svoje narodeniny. Prostredníctvom sociálnej siete Facebook bude až do konca mája hľadať 25 mladých Slovákov, ktorí sa narodili 12. mája 1992, prípadne, čo najbližšie k tomuto dátumu. „V rámci našej výzvy hľadáme 25 ľudí, ktorí sa narodili pod šťastnou Whirlpool hviezdou. Stačí, keď nám o sebe dajú vedieť cez záložku na našom facebookovom profile Whirlpool Slovensko. Pre získanie práčky stačí splniť tri jednoduché podmienky: narodiť sa v správny deň, začiatkom júna prísť na našu akciu v Poprade a súhlasiť s natočením krátkeho video medailónu,“ upresňuje Martin Rončák, Marketing Communication Manager. „Krátke videá s  narodeninovými ambasádormi budeme postupne uverejňovať na našom profile. Ambasádorov z troch najúspešnejších videí na konci roka odmeníme ďalším spotrebičom podľa vlastného výberu.“

Kreatívny koncept kampane vznikol in-house. Realizáciu na sociálnej sieti zabezpečuje agentúra Česká produkční Social media a PR komunikáciu agentúra 1st CLASS AGENCY.

Zdroj a foto: Whirlpool