Retail Innovations Conference: Inovácie vypredali Bratislavu

Podujatie bez histórie, bez väčšej reklamy, má tri týždne pred zahájením vypredané vstupenky. Program je nabitý zaujímavými menami, má zvučné partnerstvá a veľa sa o ňom hovorí. Za projektom stojí jeho zakladateľ, dlhoročný retailový profesionál, Tibor Tabery.

Pri festivale RETAIL INNOVATIONS mám podobný pocit, ako keď sme v roku 1999 otvárali v Bratislave pôvodný koncept predajne TERNO Supermarket. Viete, že idete správnou cestou, viete, že trh očakáva a potrebuje Vaše riešenie. Realizácia je ale unikátna a každý prvok, každý element musíte reálne vyriešiť. Inovácie sú dnes moderné slovo. Kamenný obchod je svet, do ktorého vďaka e-commerce konečne nachádzajú inovácie cestu a od základov ho menia. My by sme radi 11. apríla sprostredkovali účastníkom eventu zaujímavú ochutnávku,“ približuje myšlienku podujatia Tibor Tabery.

Trh v širšom regióne ponúka obchodníkom viaceré už zaužívané retailové eventy. Prečo vznikol projekt RETAIL INNOVATIONS, čím a ako chce osloviť záujemcov o túto tému? Sú slovenskí retaileri pripravení načúvať inováciám?

„Našťastie, o kvalite služieb rozhoduje zákazník a skôr či neskôr spravodlivo odmení každého operátora, aj tých zo vzdialenejších kútov Slovenska. Retail, to nie sú len známe supermarketové reťazce, ale aj kníhkupectvá, pobočky bánk, fashion predajne, alebo populárne franchisingové gastro prevádzky. Súčasne inovátormi dnes nie sú veľké technologické giganty, ale často práve malé invenčné firmy a startupy. Toto je uhol pohľadu, ako vnímame retail a ako ho sprostredkúvame pre naše publikum, “ dodáva Tibor Tabery.

RETAIL INNOVATIONS CONFERENCE je retailový festival, ktorý sa uskutoční 11. apríla 2017 v Bratislave a počas jedného dňa dá priestor 17 invenčným rečníkom zo Slovenska aj zahraničia. Kľúčové témy eventu budú 3, dáta v retaili, realita kamenného obchodu a vernostné programy. Viac informácií o podujatí nájdete na www.retail-innovations.com.

Zdroj: RIC, Foto: Median Store