Výrobky Mecom prešli výraznou zmenou dizajnu

Obľúbený slovenský výrobca mäsových výrobkov prebudí túžbu užiť si každé jedlo naplno. Pravidelne prichádza s novinkami a inšpiráciami v celom rade produktov. Po štyroch rokoch prináša nový, inovatívny dizajn výrobkov, ktorý vystihuje napredovanie značky.

 

Spoločnosť Mecom Group ako líder v kategórii mäsových výrobkov udáva trendy nielen  z produktového hľadiska, ale aj v dizajne, na ktorý vždy kládla vysoký dôraz. Vďaka kreatívnym a sviežim obalom chce spoločnosť zaujať ešte viac spotrebiteľov a sústredí svoju pozornosť predovšetkým na balené výrobky. Práve po nich vzhľadom na praktickosť, neustále rastie dopyt. „Po 4 rokoch nastal čas na omladenie značky prostredníctvom jej obalov. Svojou farebnosťou upútajú a inšpirujú všetky vekové kategórie. Hlavným cieľom bolo vytvoriť svieži, moderný a profesionálny dizajn výrobkov, ktorý bude zodpovedať novým trendom, bude inšpiratívny a atraktívny pre zákazníka a upevní silnú pozíciu značky na trhu,“ vysvetľuje zámery spoločnosti  Ing. Dušan Nochta, brand manažér značky Mecom. Distribúcia výrobkov v nových obaloch prebieha od začiatku roka a v marci bude spustená plošná marketingová kampaň.

Údená lahôdka z karé
Foto: mecom

Nový obal, štandardná kvalita

Hlavným atribútom nového dizajnu a komunikácie je krájacia doska. „Doska na krájanie je neodmysliteľnou súčasťou prípravy a konzumácie našich výrobkov, preto sme si ju vybrali aj za základný prvok komunikácie i obalov výrobkov,“ vysvetľuje Ing. Dušan Nochta. Súčasťou obalu je vždy aj inšpiratívny recept s fotografiou pre podčiarknutie unikátnych chutí a kombinácií. Nechýba ani odkaz na web www.viemecovamchuti.sk, kde zákazníci nájdu ešte viac originálnych a chutných receptov od Mecomu.  Pre nakupujúcich aj obchodných partnerov je dôležité, aby vedeli svoje obľúbené produkty jednoducho nájsť aj teraz a preto sme pri pultových položkách ponechali doterajšie farebné prevedenie a zakomponovali ho do nového dizajnu.

Zdroj a foto: mecom