Tesco uvádza novú kozmetickú privátnu značku Pro Formula

Takmer 180 výrobkov, účinné látky prírodného pôvodu, rôzne typy kozmetiky pre špecifické potreby zákazníkov – to je nová značka Pro Formula. Nové produkty sú od marca tohto roka k dispozícii výhradne v predajniach Tesco. Nová produktová línia zahŕňa šampóny, sprchové gély, potreby na holenie, zubné kefky, soli do kúpeľa i potravinové doplnky.

 

Značka Pro Formula kombinuje prírodné ingrediencie a najnovší vývoj v oblasti technológií zdravia a krásy. Tieto výrobky boli vedecky vyvinuté, aby vyhovovali potrebám špecifických skupín zákazníkov. Napríklad rad šampónov zahŕňa osem druhov (250 alebo 400 ml), z toho dva pre mužov a štyri kondicionéry. Výber je dokonca širší pri sprchových géloch s 22 rôznymi druhmi.

,,Naši zákazníci nám povedali, že chcú mať možnosť vybrať si produkty, ktoré zodpovedajú nielen ich vlasom alebo typu pokožky, ale aj štýlu a životnému tempu. To je dôvod, prečo sme vyvinuli takú širokú ponuku. Tak zabezpečíme, aby si každý zákazník našiel správny typ produktu,”  povedala Małgorzata Reiss-Wanat, manažérka značky Pro Formula.

Tento ,,personalizovaný” prístup bol možný vďaka použitiu účinných látok, ktoré spĺňajú špecifické potreby nakupujúcich. Tieto vedecky vyvinuté komponenty zahŕňajú napríklad ​​látku Kerarice ™ –  aktívnu zložku prirodzene odvodenú z rastliny ryže na ochranu vlasových vlákien pred negatívnymi účinkami slnečných lúčov a udržanie jasnejšej farby po dlhšiu dobu. Látku môžete nájsť v šampóne a kondicionéri Colour Protect.

Čistiaci pleťový krém  Pure Process   obsahuje aktívny extrakt zo zeleného čaju, extrakt z imperáty valcovitej a olivový olej poskytujúci intenzívnu hydratáciu a upokojujúci podráždenie. Pena do kúpeľa Balance & Harmony je kombináciou bambusu a jazmínového extraktu s bavlneným mliekom obnovujúcim rovnováhu, osvieži pokožku a zaistí dlhotrvajúce pohodlie. Pomocné látky použité vo výrobkoch Pro formula zahŕňajú extrakt cédrového dreva, citrónovej trávy alebo dokonca perlový extrakt. Všetky tieto látky majú zákazníkom zaistiť kvalitu, ktorú očakávajú.

Značka Pro Formula ponúka tiež zubné pasty a ústne vody, deodoranty, starostlivosť o pleť a produkty ženskej starostlivosti. Sortiment zahŕňa aj elektrické kefky na zuby, holiace strojčeky a príslušenstvo pred a po holení, ako aj všetky druhy vložiek. Okrem toho existuje Pro Formula Kids, dcérska značka, ktorá podporuje najmladších zákazníkov v starostlivosti o zúbky.

Všetky výrobky boli dermatologicky testované a konkrétne výrobky sú tiež hypoalergénne.

Zdroj a foto: Tesco