EuroShop 2017: Philips Lighting predstaví svietidlá, ktoré vylepšujú zážitok z nakupovania

Spoločnosť Philips Lighting sa zúčastní medzinárodného veľtrhu Euroshop, ktorý sa uskutoční od 5. do 9. marca v Düsseldorfe. Predstaví tu najnovšie systémy prepojených svetiel, ktoré sú navrhnuté, aby vylepšili zážitok z nakupovania. Výstava EuroShop sa organizuje každé tri roky na výstavisku Messe Düsseldorf. Zúčastní sa jej 2 500 vystavovateľov z minimálne 55 krajín, ktorí budú vystavovať na ploche 123 500 m2. Tá bude rozdelená do siedmich častí, pričom Philips Lighting bude mať stánok v sekcii Svietidiel – sektor číslo 9, stránok 9/B40.

Systém prepojených svietidiel spoločnosti Philips Lighting prinesie predajcom novú úroveň manažmentu priestoru. Riešenie obsahuje softvér, digitálne ovládače a najlepšie LED svetelné panely na trhu s podporou centralizovaného manažmentu všetkých svetiel v budove. Vďaka tomu je možné prispôsobiť osvetlenie tak, aby vytvorilo nezabudnuteľný zážitok z nakupovania pri zachovaní energetickej efektivity. Philips Lighting bude vystavovať široké portfólio produktov pre maloobchodný sektor, vrátane LED svetelných panelov s najlepšou energetickou efektivitou a systémov prepojených svietidiel, ktoré sa jednoducho používajú a prispôsobia akýkoľvek priestor vašim potrebám.

Portfólio spoločnosti Philips Lighting obsahuje aj systém pre obchody s potravinami, napríklad:

  • Indoor Positioning – je prémiové riešenie, ktoré naviguje zákazníkov k hľadaným produktom s presnosťou do 30 cm. Zákazníci taktiež dostávajú informácie o akciách a nových ponukách. Philips Lighting predstaví nové svetelné panely, lepšiu analytiku a nové možnosti využitia v obchodných domoch a módnom segmente.
  • FreshFood – systém prepojených LED svietidiel prezentuje jasné farby čerstvej zeleniny, ovocia aj mäsa. Philips Lighting predstaví aj nový patentovaný dynamický efekt, ktorý aktivuje pohyb zákazníkov,
  • alebo Philips StoreWise – nadčasový systém prepojených LED svietidiel pre vytvorenie nezabudnuteľného zážitku z nakupovania, ktorý motivuje k ďalšiemu nakupovaniu, lojalite a opakovanému vracaniu sa. Taktiež umožňuje manažment inteligentných svetiel, znižuje náklady a vylepšuje vzhľad obchodu.

Stánok spoločnosti Philips Lighting bude obsahovať aj čítačky čiarových kódov a svietidlá pre chladničky.

Zákazníci zo segmentu módy si budú môcť pozrieť riešenia pre vytvorenie interaktívnych výkladov, ktoré zvýraznia bielu alebo iné farby najnovších kolekcií. Zákazníci budú mať takisto možnosť spoznať textílie, panely alebo koberce, ktoré vďaka LED technológii vyžarujú svetlo.

V portfóliu spoločnosti Philips Lighting je aj LED osvetlenie, ktoré podporuje pestovanie zeleniny a ovocia v mestských oblastiach. Najnovšie svetelné systémy nielenže znižujú náklady, ale takisto vedú k lepším farbám ovocia a zeleniny.

Zdroj a foto: Philips Lighting