Tesco počúva zákazníkov: mení ponuku pečiva

Hlavným cieľom spoločnosti Tesco je slúžiť zákazníkom v Európe každý deň lepšie, aj preto reťazec zmenil sortiment pečiva. Tesco sa vracia späť k základom pečenia a zvyšuje počet výrobkov vyrobených použitím kvasu a masla.

 

Tesco ročne na Slovensku predáva vyše 280 miliónov kusov pekárenských výrobkov a 2,3 milióna cukrárenských výrobkov. Preto je kľúčovou prioritou reťazca ponúkať produkty, ktoré si zákazníci radi vložia do nákupného košíka. Preferencie zákazníkov pri kúpe pečiva zisťoval reťazec v prieskume. Na základe jeho výsledkov Tesco mení svoju ponuku pečiva.

Reťazec s tímom pekárenských majstrov neprestajne vyvíja vlastný produktový rad a realizuje prísne kontroly tak, aby sa na pulty obchodov dostali len tie najkvalitnejšie produkty. Navyše, Tesco plánuje zharmonizovať proces pečenia a predefinovať cesto. Cieľom je zabezpečiť, aby sa do všetkých predajní v Európe dostali produkty rovnakej vysokej kvality.

Prieskum Tesca na Slovensku, v Česku, Maďarsku a Poľsku ukázal, že zákazníci uprednostňujú teplé – čerstvo napečené produkty. Na Slovensku približne 40 – 65 výrobkov pečú pekári priamo v Tesco obchodoch.

Výsledky výskumu tiež jasne ukazujú, že použitie prírodných surovín je kľúčové pri nákupe pekárenských výrobkov. Dôležitým faktorom je, aby produkt zostal dlho čerstvý. Aj preto budú obľúbené žemle vyrábané z kysnutého cesta, takže zostanú dlhšie mäkšie. Tesco rozšírilo aj ponuku pekárenských výrobkov robených s maslom: napríklad niektoré croissanty budú obsahovať viac ako 20 % masla.

Zdroj a foto: Tesco