Na Kickoffe IX. sa stretne česká analytická a slovenská kreatívna špička

Na otváracom podujatí Pricemania Academy Kickoff IX. sa vo štvrtok, 2. 3. 2017, o 18:00 v novovybudovanom bratislavskom centre inovácií Binariu už po deviatykrát stretnú odborníci na e-commerce a online marketing s majiteľmi e-shopov a všetkými, ktorí spoločne žijú online svetom.

 

V rámci večera odznejú 4 prednášky, v ktorých sa bližšie pozrieme na UX a SEO pre responzívne weby, podrobnú analýzu konkurencie a ukážeme si, ako kombinácia dát a kreativity mení e-commerce. Sériu prednášok otvorí český odborník na produktovú analytiku Jan Mayer, ktorý vám prostredníctvom prednášky „Vaša konkurencia vás už sleduje – robte to lepšie!“ ukáže, čo všetko sa dá zistiť na základe verejne dostupných dát o vašej konkurencii.

Ako spíker sa predstaví aj Pavel Ungr, český expert na SEO a online marketing, ktorý v odvetví dlhoročne pôsobí ako konzultant, úspešne publikuje, školí a prednáša. V prednáške „Kto nie je mobilný, podpísal si ortieľ smrti v e-commerce“ sa pozrie na responzívny dizajn, AMP weby, mobilné aplikácie, penalizácie za obťažovanie mobilných používateľov a mobilný index. Vypočuť si tak môžete novinky zo sveta mobilného vyhľadávania, tipy, ako ich implementovať a získate tak náskok pred konkurenciou.

Oblasť používateľského dizajnu zastúpi Jan Kvasnička, uznávaný český UX dizajnér a zástanca myšlienky „Nenúťte používateľov premýšľať“. S prednáškou „Najväčšie a najčastejšie chyby pri návrhu mobilného e-shopu v praxi“ si ukážeme najčastejšie chyby a ako sa ich vyvarovať, od spracovania a používania menu (nie len téma „hamburger“) cez využívanie vyhľadávania, jeho našepkávača, filtrovanie, radenie, stránkovanie až po jednoznačnosť odkazov, proces minimalizácie informácií a omnoho viac. Všetky ukážky budú autentické zo slovenských a českých e-shopov, riešenia teda uvidíte naozaj v praxi.

Oficiálny program uzavrie jeden z najznámejších slovenských marketérov Michal Pastier, kreatívny riaditeľ úspešnej reklamnej agentúry Zaraguza. Vďaka jeho prednáške „Ako kombinácia dát a kreativity mení e-commerce?“ zistíme napríklad aj to, či predá viac oblečenia modelka, ktorá sa na fotke drží vlasov alebo bokov. Chcete vedieť, čo rozhoduje o tom, že sa nám niečo páči alebo nepáči a ako zrýchliť výťah bez toho, aby ste zmenili motor? Počkajte si na Michalovu prednášku.

Pre návštevníkov je nachystaný, okrem hodnotného vzdelávacieho obsahu, aj priestor na networking v príjemnom prostredí doplnený bohatým cateringom, ochutnávkou pezinských vín značky Farebné vinárstvo, tankové pivo, stánky partnerov, tombola a ďalšie prekvapenia.

Lístky na Pricemania Academy Kickoff IX. si môžete zakúpiť na pricemaniaacademy.sk.

Pozrite sa, ako vyzeralo otvorenie jesennej sezóny na Kickoff VIII.

Pricemania Academy je prvý komplexný vzdelávací program pre oblasť e-commerce a online marketingu na Slovensku, ktorý bol spustený v roku 2013. Formou interaktívnych workshopov vedených skúsenými profesionálmi z praxe vás prevedie problematikou online biznisu tak, aby ste nadobudnuté poznatky a zručnosti vedeli okamžite využiť v praxi. Počas uplynulých ôsmich sezón sme zrealizovali už 100+ workshopov, vyškolili 800+ marketérov a e-shopárov, poskytli 60+ individuálnych konzultácií, a to všetko s 99,7 % spokojnosťou účastníkov.

Hlavný partner projektu: ui42

Partneri: DHL, AdBOOST, Zásielkovňa, 0100campus, Digitálna garáž, Business Cloud One