Harmony s novým re-brandom a kampaňou Krása nevídaná!

Značka Harmony prichádza na trh s komplexným novým redizajnovaným produktovým portfóliom od agentúry Pergamen. Dnes, 4. novembra 2016, na podporu rebrandu štartuje zároveň kampaň pre slovenský a český trh, ktorej nosným claimom je: Krása nevídaná!

 

„Rebrand portfólia Harmony sme pripravovali viac ako rok. Zmeny v dizajne sú realizované na základe prieskumov spotrebiteľských preferencií, analýz segmentu papierovej hygieny a konkurencie. Ich cieľom je vytvoriť neodolateľnú značku s jedinečným positioningom v segmente papierovej hygieny a symbol labute prepojiť viac s novými hodnotami značky – čistota, elegancia, krása. Harmony chce spotrebiteľovi ponúknuť nielen funkčné, ale najmä inovatívne produkty s pridanou hodnotou a lepšou dostupnosťou. Značka chce začať aktívne komunikovať so spotrebiteľom a vytvárať si s ním bližší vzťah“, uviedla Lenka Štefčeková, Senior Brand Manager SHP Group. Kľúčové hodnoty značky sú zhmotnené v obalovej koncepcii z dielne štúdia PERGAMEN, komunikačný koncept vytvoril MADE BY VACULIK.

História značky Harmony siaha do roku 1999 odkedy je jej symbolom labuť, ktorá aj naďalej zostáva hlavným grafickým prvkom loga a jej ladnosť a eleganciu využili návrhári aj v rámci niektorých obalov. „Harmony v novom šate prináša mäkké tvary, moderný a elegantný štýl. Hrá sa s jemnými pastelovými teplými farbami dotvárajúcimi elegantný dizajn produktov, zdôrazňujúci čistotu ako jeden zo základných znakov značky. Identita značky je zhmotnená v jednoduchosti a prirodzenej čistote prevedenia dizajnov, v ich nadčasovosti a zmysle pre jemný detail,“ spresňuje kľúčové prvky nového dizajnu Harmony Lenka Štefčeková.

V rámci produktového portfólia Harmony zahŕňa toaletné papiere, kuchynské utierky, vreckovky, kozmetické utierky a obrúsky. V tomto roku Harmony prináša na trh postupne viaceré produktové novinky. Aktuálnou novinkou na trhu sú parfumované papierové vreckovky pre ženy Ladies´ Light Perfumed a pre mužov Gentlemen´s Light Perfumed.

Ďaľšou novinkou sú kozmetické utierky Harmony 3D box. Pridanou hodnotou produktu je možnosť vloženia fotografie a personalizovania si škatuľky, vďaka čomu bude rodina či priatelia vždy na blízku. Všetky obaly kozmetických utierok s detskými motívmi ponúkajú možnosť domaľovať si škatuľku a stávajú sa tak hravým spoločníkom pre deti.

Komunikačná kampaň Krása nevídaná! od MADE BY VACULÍK má za cieľ nielen odkomunikovať nový redizajn Harmony, ale zároveň predstaviť jej aktuálne novinky. Komunikačný koncept je postavený na myšlienke, že Harmony produkty sa vďaka kráse svojich obalov stávajú dizajnovými doplnkami, ktoré dokonalo harmonizujú s interiérom domácnosti a sú imidžovými doplnkami domácnosti či osobnosti spotrebiteľa. „Harmony štartuje svoju komunikáciu na začiatku novembra 2016  formou kampane v printových médiách a na Facebooku v rámci slovenského a českého trhu. Kampaň bude trvať do konca decembra 2016 a bude podporená cez instore promo. V rámci cieľov na rok 2017 sa chceme zamerať na vyššiu kvalitu a lepšiu distribúciu našich produktov, chceme priniesť zákazníkom ďalšie novinky. V oblasti komunikácie je cieľom najmä zvýšiť brand awareness, začať aktívnejšie komunikovať so spotrebiteľom “ uviedla Katarína Tokárová, Group Marketing Manager, SHP Group.

„V kampani zobrazujeme dokonalú harmóniu Harmony tak, že produkty akoby priam splývali so svojím prirodzeným prostredím, dokonale sa tam hodia a ladia s okolím. Aj preto sme ako slogan použili spojenie „Krása nevídaná“ – ide totiž o dvojzmysel,“ spresňuje uchopenie kampane Eva Kániková, account manager agenúry MADE by VACULIK a dodáva: „Na jednej strane komunikujeme prirodzenú harmóniu produktov Harmony, na druhej strane ich predstavujeme ako niečo výnimočné. Papierové vreckovky nie sú len obyčajnými papierovými vreckovkami, WC papier nie je len obyčajným WC papierom, kozmetické utierky nie sú len obyčajnými kozmetickými utierkami – vždy sú to dokonalé dizajnové doplnky krásne harmonizujúce so svojím prostredím, do ktorého sa prirodzene hodia.“

Vizitka redizajnu Harmony – obalovej koncepcie:

  • Agentúra: PERGAMEN
  • Kreatívny riaditeľ: Juraj Demovič
  • art director: Juraj Demovič, Lívia Lörinczová, Juraj Vontorčík
  • account director: Júlia Č. Oravcová

Vizitka kampane Krása nevídaná!:

  • Agentúra: MADE BY VACULIK
  • Creative director: Peter Ižo
  • Copywriter: Petra Števonková
  • Art director: Michal Salva
  • Account director: Marcela Paráková
  • Account manager: Eva Kániková
  • Strategic planner: Adam Horecký, Lukáš Švaro

Zdroj a foto: SHP Group