Nenaplánovateľné zážitky s ABSOLUT Facet

ABSOLUT pokračuje v úspešnej tradícii limitovaných edícií, tentoraz s ďalším zaujímavým vizuálom a odkazom. Novinka ABSOLUT Facet symbolizuje množstvo tvárí nočného života, ktorý si človek najviac užije vtedy, keď ho neplánuje. Aktuálna komunikačná kampaň ABSOLUT sa bude niesť pod headlinom „Najlepšie noci si nenaplánuješ“, pričom sa bude zameriavať najmä na to, aby spotrebiteľom dopriala moment prekvapenia, niečo nové, čo nepoznajú a bežne nezažívajú. Jej hlavným cieľom však je predstaviť limitovanú edíciu ABSOLUT s názvom Facet.

Nekonečno možností

Asymetrická fľaša limitovanej edície ABSOLUT Facet so skosenými hranami pripomína drahokam – keď na ňu zasvieti svetlo, jeho odlesky hrajú na všetky strany. Jedinečná farba polopriehľadnej fľaše s kobaltovo zafarbeným sklom je špeciálne vyrobená tak, aby odrážala svetlo nielen vďaka zošikmeným plôškam na povrchu, ale aj cez celú fľašu naplnenú kvalitnou švédskou vodkou ABSOLUT. Dizajn fľaše symbolizuje nekonečno možností, ktoré môže človek počas noci či jedného večera zažiť a ktoré si najlepšie vychutná vo chvíľach, kedy si neplánuje, na aké miesto ho noc zavedie – tak, ako odlesky svetla na fľaši ABSOLUT Facet. „Ak stále navštevujete rovnaké miesta s rovnakými ľuďmi a vychutnávate si pritom stále to isté, možno je načase to zmeniť. Najlepšie okamihy svojho života si nenaplánujete, no o to viac si ich užijete. Tak ako novinku ABSOLUT Facet,“ hovorí Zuzana Benková, brand manažérka značky Absolut pre Slovenskú republiku.

Neplánované párties

ABSOLUT Facet chce povzbudiť všetkých, aby sa nebáli vyskúšať veci, ktoré sa im ponúkajú bez toho, aby to plánovali. Presne takéto situácie nás podnietia pozrieť sa na veci z iného uhla a môžeme tak vidieť veci, ktoré sme dosiaľ nepoznali či nezažili. Tak, ako absolútne jedinečné #absolutnights, ktoré prinášajú množstvo nezabudnuteľných neplánovaných zážitkov – či už pôjde o veľkú párty, na ktorú ste neplánovali ísť alebo malú akciu, ktorá človeka prekvapí svojou jedinečnou atmosférou.

„ABSOLUT si na svojich párties už tradične pre ľudí pripravuje niečo výnimočné – o čo pôjde tentoraz, je však prekvapením,“ objasňuje aktuálnu komunikačnú stratégiu Z. Benková a dopĺňa: „ Veď tie najlepšie noci si človek nenaplánuje.“

Fanúšikovia, ktorí si budú chcieť užiť nenaplánovateľné párties, tak budú musieť sledovať komunikáciu značky na FB konte https://www.facebook.com/AbsolutVodkaSlovakia a Instagrame https://www.instagram.com/absolutvodka_sk/. Okrem tohto netradičného experience marketingu je naplánovaná aj OOH podpora interaktívnymi bigboardmi s funcionalitou Deň/Noc v Bratislave, ako aj on trade aktivácia formou rotácie, súťaží a ďalšej vizibility značky vo vybraných podnikoch a kluboch po celej SR. Limitka tiež bude dostupná vo vybraných formátoch TESCO od 15.októbra na stojanoch, ich vizibilita bude podporená vstupnými bránami.

Bottle launch bude komunikovaný PR aktivitami v printových a online médiách so zameraním na lifestyle, marketing, mixológiu a HoReCa segment. Pokračovať bude fokusom na promo párties prostredníctvom spolupráce s influencermi, partnerstvom s rádiom a vybranými online médiami. Celkovú stratégiu ABSOLUT Facet zastrešila agentúra TRIAD advertising, PR komunikáciu má na starosti agentúra MCC PRofessionals.

Prestaňte plánovať, nechajte sa viesť svojou intuíciou.

Zdroj a foto: Pernod Ricard