GIMMO Virtuálny promotér – úspech aplikácie Lego

V dňoch 24. 5. – 22. 6. 2016 prebehlo úspešné pilotné umiestnenie GIMMO Virtual Promoter v predajni siete hračkárstiev POMPO v OC Metropole Zličín v Prahe. Návštevníci si mali možnosť prezrieť aplikáciu Lego Ninjago a zahrať si zábavnú interaktívnu hru. Za necelý mesiac, ktorého súčasťou bol aj Medzinárodný deň detí (1. júna), GIMMO virtuálny promotér zaujal vyše 20 000 okoloidúcich, čo znamená, že zastavil 14 % všetkých prechádzajúcich osôb! Plných 25 % z tých, ktorí sa zastavili, sa aktívne zapojilo do prehliadanie aplikácie.

Aktívni užívatelia strávili u GIMMO virtuálneho promotéra v priemere neuveriteľných 81 sekún, čo je oproti iným médiám výrazne dlhšia doba pôsobenia na potenciálneho zákazníka. GIMMO virtuálny promotér sa ukázal byť skutočne zaujímavým reklamným nosičom a zdrojom informácií, ktorý dokáže upútať pozornosť a zaujať zákazníkov na veľmi dlhú dobu v porovnaní s ostatnými digitálnymi nosičmi.

Akcia bola podporená aj možnosťou zakúpiť si v POMPO produkty LEGO s 10 % zľavou pre tých, ktorí vďaka aplikácii získajú zľavový kupón. 4% z tých, ktorí aktívne s GIMMO promotérom komunikovali, využilo potom v predajni akčnú ponuku komunikovanú nosičom.

GIMMO Virtual Promoter
GIMMO Virtual Promoter

Zdroj a foto: ppm factum