Ochutnajte, než si vyberiete.

Vysoká kvalita a čerstvosť ponúkaných produktov sú pre zákazníkov jednými z najdôležitejších faktorov pri nákupe. Spoločnosť Tesco tento poznatok využila a po niekoľkých mesiacoch testovania vo vybraných obchodoch zaviedla novú službu, ktorá zákazníkom dáva jedinečnú príležitosť ochutnať ovocie a zeleninu predtým, ako si ho kúpia. Vďaka novej službe “Ochutnajte, než si vyberiete“ môžu odteraz zákazníci ochutnať ovocie a zeleninu vo viac ako 60 hypermarketoch a obchodných domoch po celom Slovensku.

Už nemusíte váhať, ochutnajte

Prieskumy ukazujú, že pre Slovákov sú pri výbere potravín dôležité čerstvosť (85% opýtaných) a kvalita produktov (83% opýtaných)*. No až dodnes zákazníci nie vždy mali možnosť vidieť, ako zelenina, alebo ovocie vyzerá po rozkrojení, ale ani ich ochutnať. Tesco to zmenilo – je prvé na Slovensku, ktoré ponúka službu tohto druhu svojim zákazníkom v oddeleniach ovocia a zeleniny v stánkoch s nápisom „Ochutnajte, než si vyberiete“. Od 6. júna, vždy po 14.00 hodine zákazníci vo viac ako 60 hypermarketoch a v obchodných domoch budú môcť ochutnať atraktívne pripravené ovocie, alebo zeleninu v špeciálnych miskách, alebo pohárikoch. V každom stánku s ochutnávkou zákazníkov obslúži špeciálne vyškolený zamestnanec, ktorý povie viac o produkte a ponúkne jednoduché recepty. Zákazníci sa tak nebudú musieť spoliehať len na svoj zrak, ale presvedčí ich aj chuť.

Tesco
Zdroj: Tesco

V tomto týždni, až do 12. júna majú zákazníci možnosť ochutnať skvelé paradajky slovenského pôvodu Sunstream pod privátnou značkou Tesco Finest, a cukrový melón Galia. Dozvedia sa viac o pôvode výrobkov a naučia sa, ako ich čo najlepšie použiť do šalátov, tepelne upravených pokrmov, alebo z nich pripraviť chutnú desiatu pre deti.

„Stánky s ochutnávkou sú prvými svojho druhu a je to jednoduchý spôsob, ako si naši zákazníci môžu overiť kvalitu a chuť produktu priamo v obchode,“ hovorí Adrienn Kurucz, riaditeľka inovácií a vlastných značiek spoločnosti Tesco pre strednú Európu a dodáva: „Vďaka tomuto riešeniu naši zákazníci vo viac ako 340 obchodoch v strednej Európe môžu urobiť rozhodnutie o nákupe založené nielen na vzhľade produktov, ale aj podľa chuti a kvality.“

A ešte niečo naviac

Pre spoločnosť Tesco je kvalita a čerstvosť výrobkov jednou z najvyšších priorít. Stánky s ochutnávkou  sú jedným z mnohých spôsobov, akým môže predajca ponúknuť svojim zákazníkom chutné výrobky a poskytnúť osobnejšie služby. Prispieva k tomu aj neustále sa rozširujúci sortiment ovocia a zeleniny – a to nielen exotických druhov ale aj produktov od lokálnych výrobcov a pravidelne špeciálne školení zamestnanci. Držitelia Clubcard za svoj čerstvý a chutný nákup dokonca dostanú dvojnásobok bodov.

*Prieskum bol realizovaný agentúrou TNS na reprezentatívnej vzorke 1000 respondentov staršej ako 18 rokov v máji 2015.

Zdroj a foto: Tesco