BILLA chce byť rodinnou značkou

Flash news, Present 04.05 2016

BILLA spúšťa proces repozicioningu – zo značky, ktorú si mnohí spájajú s prémiovými produktami a vysokými cenami, sa chce zmeniť na rodinný brand ponúkajúci príjemný, komfortný a výhodný nákup. Súčasťou zmeny sú významné investície do predajnej siete, školení personálu a aj nová kampaň garantujúca kvalitu a výhodné ceny.

Kľúčové informácie:

  • Súčasný zákazník sa mení – časy hypermarketov sú preč. Dôležitá je dostupnosť.
  • Rozvoj predajnej siete sprevádzajú investície do  personálu a budovanie školiacich stredísk.
  • V novej kampani BILLA garantuje kvalitu a výhodné ceny – každý týždeň porovnáva viac ako 350 obľúbených produktov s konkurenciou a v prípade, že nájde nižšiu cenu, dorovná ju.

Spot: